Bebiskläder

Den vita byxan är en stickad gammal sak som jag köpt på nån loppis för länge sen. Sparkbyxan är en 70-talsbyxa som jag inhandlat billigt på Tradera. den rosa koftan med mössa har jag själv haft på mig på 70-talet. Visst är den söt!


Jag tycker det är så gulligt med pastellfärger på bebisar, men det är nästan omöjligt att hitta i butiker idag. Jag har fått för mig att jag vill ha en massa kläder i mintgrönt och det går absolut inte att hitta nytt. Tur att mamma sparat så mycket av mina gamla kläder. Den första har jag köpt på loppis men de andra tre är mina egna gamla. Byxan är min favorit, den är pytteliten!


Alla de här söta sparkbyxorna, omlotttröjan och mössan har jag själv haft på mig som bebis. Alla tre är i nyfödd-storlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0