Några av sommarens loppisfynd

Den här sommaren har vi vart på så sjukt mycket loppisar, och köpt så sjukt mycket grejer! Loppisproffs som man är så borde man kanske ha fyndat mer än vi gjort, men loppisar har blivit så dyra även uppåt i landet. Vi var köpgalna så vi köpte ändå allt vi ville ha och det blev ungefär en hel bil full, gånger två.
Ja, här kan ni se tre favoritköp. 


En gammal barnvagn, som jag letat efter hur länge som helst. Den var tänkt som kattsäng men ingen katt ville ligga där så den fick bli blomkruka. Sen har vi "silkesskölden - den konstnärliga bakgrunden för märken och äretecken", från PUB-varuhuset, där jag placerat alla mina örhängen. Den gröna lilla damen av flörtkulor och filt köpte min syster åt mej på bakluckeloppisen i Ulva Kvarn.

Kommentarer
Postat av: Eva

Sitter och skriver om kreativitet och ledarskap, så döm om min glädje när jag,utan att ha en endaste aning på varför,befinner mig i din blogg!

Jag har köpt örhängen av dig en gång, det var små spetsduksspetsar som hängde på en liten silverfärgad kedja. Har du fler sådana,jag har tappat en?! Den gör sig verkligen helt ok helt själv, men jag gillar själva designidén:)

Godnatt från Eva Reichberg

2008-11-24 @ 23:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0