Min fantastiska brudklänning

Idag tvättade jag min underbara brudklänning som jag ska ha på mej på mitt bröllop, den 14 juni. Att jag vågade! Det är en klassisk 50-tals brudklänning i tyll, med påsydda spetsblommor, som jag fyndade för 900 kr på Epok, på Odenplan. Den var billig men det blev en hel del arbete med den, Jag har suttit och sytt fast spetsblommor för hand samtidigt som jag kollat på första och andra och halva tredje säsongen av Desperate Housewives. Så lång tid tog det! Men det var ett angenämt arbete.
Nu hoppas väl alla mina tusentals läsare på att få se en fin bild av klänningen, men......det blir inget av med det. Ni får vänta tills efter bröllopet. Förstår att spänningen är olidlig.
Jag kan berätta i alla fall att klänningen blev ren och att vattnet blev alldeles svart i baljan.
Nu ska jag kolla på en tecknad film. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0