Lite svarta kläder.

image27

Den första klänningen fick jag gratis på Epok för att den var lite trasig i tyget. Har lagat den så gott det gick men den sprack igen när jag satte på mej den för tyget var så tunnt. Det gör inget för den är så fin att ha i garderoben.
Jackan är från Sportmax, ej secondhand. Väldigt otippat för att vara mej. Sjukt skön jacka!
Kläning nr två köpte jag på Weekdays secondhand, första dagen de öppnat sin butik i Uppsala, för 300 kr. Jag tycker den är skitsöt. Bra köp!

Kommentarer
Postat av: Heidihooo

åhhh alla tre var shyssta...jag ärver dom när det är dag för garderobsrensning!

2008-05-07 @ 09:56:08
Postat av: wera

tack för igår!

2008-05-07 @ 12:08:02
URL: http://signalsubstans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0