Audrey Horne

Denna sommar har jag och min man spenderat många kvällar med att kolla på Twin Peaks-boxen som vi fick i julklapp och man blir ju lätt besatt av dessa karaktärer. Så många snygga personer i en och samma serie!!! Agent Cooper är kanske den sexigaste karln på denna jord förutom min man som som överglänser honom rejält. Annars är inte karlarna överdrivet heta i serien (Benjamin Horne är lite läcker ibland dock, tom Bobby kan va lite snygg ibland fast han är en tönt). Tjejerna är däremot hur snygga som helst. Norma Jennings är skitsnygg, Shelley Johnsson, Donna Hayworth och sist men inte minst Audrey Horne.
Jag vill vara Audrey Horne! Hon är såå snygg och hennes stil är helt outstanding!

I början av serien är hon klädd som en skolflicka i rutig kjol, lammullsjumper och svartvita lågskor, men när hon kommer till skolan så byter hon om till röda, högklackade pumps som hon förvarar i skåpet, röker och har läppstift.

Så här ser hon ut då.



Eller så här:



Under seriens gång mognar hon till sättet och även stilen blir mognare.



Här har hon skaffat en ren affärsmässig stil.




Ja, det var det om Audrey Horne. Nu har jag införskaffat mig en hög rutiga kjolar, några lammullsjumprar samt klippt av mig håret. Ja, jag vet att jag är störd, men så här är jag bara.

Kommentarer
Postat av: spoonful of mint

Jag har också haft en Audreyperiod. Och vi är nog inte ensamma.

2008-08-19 @ 12:32:04
URL: http://mintminty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0