Lite smakprov från Annelies egen garderob.

Just nu har jag inte ens nån garderob, för jag håller på och flyttar. Alla kläder hänger på en vädringställning, samt på väggarna, i min lilla etta som snart inte är min längre. Men om två veckor kommer jag att få en alldeles underbar, stor garderob till alla mina plagg.

image8

Som gift kvinna kommer jag alltid gå runt hemma i såna här söta morgonrockar. Inga sunkiga mysbyxor för min del.

image9

Mintgrön tyllkjol som jag sytt själv, rosa nattlinne (fast jag använder den som klänning) som jag fick i invigningspresent, när Ragdoll öppnade, från La Principessa-Anna och slutligen ett fynd från Fyris Park-loppisen, vit kjol, Vivetti Konfetti.

image10

Det här är dagens fynd. En söt, lila 50-tals kofta samt en rutig, rosa bommullsklänning, båda från Myrorna.

Kommentarer
Postat av: Hanna P

vilka underbara saker :)

2008-04-29 @ 08:47:33
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0