Idag börjar Annelies blogg!

Tänkte att det vore på tiden att jag också börjar blogga, jag som har så mycket intressant att säga. Varför ska jag sitta här och trycka på mina tankar och funderingar när jag kan dela med mej till andra. Det är viktigt att tänka på sina medmänniskor, det gör jag. Sån är jag bara.
Så här har ni mej: den glamorösa vintageprinsessan (som vissa väljer att kalla mej för), Annelie, en ytlig och självgod 29-åring som är innehavare av en supercool vintagebutik i Uppsalas mysigaste område, Öfre Slotts.


image3

Min plan är väl att den här bloggen ska handla om saker som jag tycker är viktiga, dvs rosa klänningar, florhattar, kissekatter, frisyrer och smink mm. Jag kommer säkerligen även att skriva om konst, musik och annan skönkultur.
Hoppas att ni med spänning och förväntan ser fram emot att fortsätta läsa min blogg.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Hej! Härligt att du börjat blogga. Åh jag har varit påväg till din affär sååå många ggr.. kan omöjligt förklara varför jag aldrig lyckas ta mig dit (när det är öppet). Behöver nämligen en klänning. Ha det bra. Kanske syns vi på valborg :) eller kvalborg :)

2008-04-28 @ 16:30:50
Postat av: stina

Guuu va kul att du börjat blogga!!!

2008-04-28 @ 21:00:32
URL: http://lillstrumpanochsysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0