Hata Ragdolls-frisörerna

Jag vaknade imorse och var på väldigt bra humör förmodligen eftersom jag äntligen blivit klar med min bokföring som hängt över mej under lång tid. När man är på bra humör känner man sej stark och det gör jag idag.
Därför orkade jag idag reflektera över en mycket viktig och mycket upprörande sak, nämligen att ett gäng skabbiga brudar nyligen öppnat en frisersalong med namnet Ragdolls. Det var faktiskt JAG som kom på namnet för snart tre år sedan, och jag var jävligt nöjd med det namnet också! Hur kan man ha sådan brist på fantasi och sådan brist på skam i kroppen att man snor ett namn från ett litet, hårt arbetande, företag i samma stad?
Det värsta är förstås att de har lagen på sin sida. Eftersom vi inte är i samma bransch och eftersom jag inte haft råd att namnskydda mitt företag så finns det inget för mig att göra, förutom att bli jävligt förbannad och att uppmana alla jag känner att bojkotta dom jävlarna.
Så där, nu har jag fått ur mej en del av min ilska. Men inte allt......moaaahhahaha..moaaahahaha (skrattar jag läskigt och klappar min katt).

Kommentarer
Postat av: Lady Thirty

Jag reagerade på deras namn när de öppnade, blev fundersam...I min värld finns bara en Ragdoll :)

Måste kika in inom en snar framtid i din skattkista...

2008-04-29 @ 09:36:44
URL: http://ladythirty.blogspot.com
Postat av: Olyckssyster

Jag har sett det, och kände ungefär samma illamående su du tycks beskriva. Sedan klär inte ens namnet dem, de är alldeles för "mainstream" (ja, jag är stereotypisk och dömer efter deras annonsering). Anyway, I'm on your side!

2008-04-29 @ 15:05:12
URL: http://cutethoughts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0