Cykeltur i solskenet.

Jag är faktiskt inte lika glamorös som jag försöker verka. Idag ska jag ut på en cykeltur i solskenet och uträtta en massa viktiga ärenden (hämta nya flyers på tryckeriet, köpa smink, lämna bokföringen till revisorn, gå på systemet mm). Att ge sej ut i solskenet är en ganska psykiskt jobbig grej för mej (vill va lite darkness). Jag försöker skydda min hud så gott det går mot solen. Jag vill va vit och fin i skinnet (som Monica Zetterlund sjunger i svart-vit calypso). Har därför köpt solskyddsfaktor 50+ till ansiktet.

Kommentarer
Postat av: top Chic. Kristin

Haha. Vad "oglammig" du är. Jag trodde att du levde det goda livet - då cyklar man väl inte heller.

Jag har skickat allt nu, fy fan vad jobbigt det var att sätta på allt på kartong. Pappa insisted att vi skulle köpa "fin kartong" och spraylim. Pilli-pilla, vilket jag hatar och inte alls orkade. Och slå in allt. Men jag är klar med min första ansökan!! Nu ska jag sova i deras säng på jobbet och tjuvdricka lite öl.

Försök nu att vara lite glamourösare. Snälla. Champis imorgon?

2008-04-29 @ 14:45:16
URL: http://topchic.blogg.se
Postat av: Lady T

Funderade på en sak...har du öppet lördag 3 maj?Måste ju bara komma in i butiken och se om jag kan hitta nåt sagolikt :)

2008-04-29 @ 15:01:21
URL: http://ladythirty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0